torskjävlar!!!!

dom e ju tröga en del alltså!! där jag jobbar finns det 2 linjer att välja mellan, erotiska linjen o pratbubblan, erotiska linjen talar ju för sej själv vad man pratar om där men om man ringer pratbubblan så är det förbjudet att prata sex. alltså det är enliggt telias regler så de e jättesträngt. detta va mitt senaste samtal.

*(automatisk röst)du har ett samtal från pratbubblan som söker ******* klicka in din pinkod. ni kopplas nu ihop.

*jag:hallå hallå

*aaaaah! åååhh!(man hör när han ruunkar för handen runkar så kraftigt att man hör när han slår i kukroten)

*jag:hej! vem är du?

*andreas, åååh aaaah!!!

*jag:hej andreas! hur mår du?

*kåt som fan!! aaah ååååh!'

*jag: (klick)

man kan oxå försöka att avleda dom till att ringa andra linjen men då skäms de oftast o lägger på luren. japp.... så är det att va telefonhora på morgonen, asså på morgonen ringer oftast dom som e lite freaky så de gäller att vakna med is i magen!

xoxo//stripparella

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

BLOGGA MER!!!!

2009-09-22 @ 13:39:31
Postat av: Anonym

VART ÄR DU?!?!?!?!

2009-09-24 @ 10:18:28
Postat av: Anonym

hoho? uppdatering tack!

2009-10-01 @ 20:09:55
Postat av: Anonym

Killen som bråkar med dessie. och som dessie inte vågar erkänna knäcker henne fullkomligt..



Läs mer här:



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

2009-10-01 @ 20:30:10
Postat av: kickan34

men gud. .. haha.. "chockad".. .. :)

2009-10-01 @ 21:00:49
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0