stripparella goes real!!!

detta e fan den sjukaste dagen jag haft på länge!! ligger dö  sjuk här o i morse inom loppet av 30 minuter får jag ett samtal från thomas som är fotograf på aktuelltrapport som vill plåta stillbilder till tidningen, i samma veva ringer oxå d.b som äger olika strippklubbar runt om i sverige som vill att jag ska åka med till karlshamn i helgen o testa, medans jag pratar med d.b får jag ett mejl från mike beck, producenten av ridskolan, skidskolan, köttets lusta ja alla dom svenska filmerna som vill att jag medverkar! hallå?! jorden anropar stripparella som hamnat i psykos!! detta är ju inte klokt! o allt detta hände inom loppet av 30 minuter, vad händer?! vad gör jag?! hur börjar jag?! gaaah! ligger ju halvdöd här när jag egentligen vill ge mej ut o springa o träna inför detta.... och jobba med telesex kan jag inte heller ikväll för jag låter ju som en slaktad kossa när jag pratar.
fattar ni? NU HÄNDER DET!!!!!!!!!!!!!


ja.... vad mer kan ja säga: KISSIE, DESSIE O PAOW-FUCK OFF! I AM THE ONE AND ONLY NI E JU LIKADANA ALLIHOP! BUUUH YAAA!!! //MED KÄRLEK FRÅN STRIPPARELLA




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0