min vikt

från nika
Hej, Gillar din blogg. Har också alltid velat bli strippa men det vågar jag bara skämta om till folk att jag vill bli. Jag känner som dig att man får en makt och spelar ett spel sen tycker jag det är sexigt! Inressant att du jobbar med telefonsex, alltid en sak jag funderat över men aldrig vetat hur man går till väga.
Sen skriver du att du gått ner 15 kilo, hur gjorde du då? Ha det bra kram

tusen tack att du gillar min blogg. ja alltså det här med strippandet o så, många tycker ju att man saknar moral om man har det som yrke men jag tycker att det är så faschinerande (eller hur de nu stavas) tänk att de sitter killar o tittar på dej o verkligen slukas upp av dej, medan vi bara spelar spel, en karaktär, så ser jag på det. men sedan tror jag oxå att man måste ha skinn på näsan, får nog mkt kritik om sin kropp o så, men det lär man sej nog ta med tiden. är ju inte strippa men vill gärna bli så här kommer det där med kroppen in. har alltid varit överviktigt o bantat typ jämt (trodde jag) men sen ville jag sluta misshandla mej själv, min kropp är mitt tempel o den ska stå ut med mej hela livet. och här kommer grejjen till att jag lyckades gå ner 15 kg. är man överviktig så äter man mkt mat o stora portioner , eller hur? o magsäcken är väldigt elastisk, så därför är den mkt större en vad den ska vara, så därför känner man sej inte mätt effter en normal portion. så det första jag gjorde va att jag "deffade" tror jag gjorde det i 2 veckor samtidigt som jag va sjuk i magsår vilket gjorde att jag va sängliggande. deffning är när man bara äter flytande, soppa, smoothie, fil ja allt du kan tänka dej för då minskas din magsäck till normal storlek, de e skitjobbigt att deffa, men man får helt enkelt stå ut, men du måste se till att få i dej näring, finns jättebra näringsrika soppor så du inte blir utmattad o mår dåligt, under deffningen så tar du bara korta promenader på 20-40 minuter om dagen. det räcker.

deffningen slutar du med när du känner att du fått kontrollen på ditt matbehov o sug, då kan du börja äta vanlig mat men inte större portioner än en knuten näve, för så stor är max din magsäck. jag äter mkt sallad med bacon o mkt quorn.

just nu har jag slarvat jättemkt med maten så jag ska dra igång en deffning så snart jag är redo men max 4 dagar, inte mer!!!! försöker hålla det att jag äter flytande till frukost o förmiddag o mat mer på eftermiddagen för tills eftermiddagen har man hunnit få igång en bra förbränningsprocess.

VIKTIG INFO ALLA KÄRA LÄSARE:

detta fungerade för MEJ, och säger ingenting om att man inte kan prova, men ni måste lova mej att så fort ni känner att er kropp inte mår bra av det så sluta på en gång! alla är vi olika, så detta passar kanske inte för just dej, o du måste vara redo mentalt. det sista jag vill är att tuta i er att deffning är lösning på alla problem, men som sagt, mej hjälper det. så snälla ni som tänker prova, va försiktiga o känn efter ordentligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0