kunder som gör det förbannat svårt!

*sängvätar'n- en karl som gillar att lyssna på när man kissar, tur va de att jag hade en vattenflaska till hands som jag hällde ur i toaletten, sedan ville han slicka rent f****n från pisset. HÖH?!
*3 kantar'n- en karl som visuellt vill ha en tredje person i "sexet" senast ville han bli påsatt i röven av en rejält utrustad karl medan jag skulle bajsa ut hans kuk.
*4 second man- en karl som efetr 3 minuter sa åååååh!  sen la han på, japp, här gåre fort i svängarna....

....ja ibland är det inte lätt att vara telefonhora, men minnen....ja de får man....

bäst att fylla på vattenflaskan ifall en sängvätare ringer...

chiaoo bella!! //stripparella

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

du är ju dum i huvudet

2009-09-03 @ 17:00:51
Postat av: Anonym

?

2009-09-03 @ 17:01:15
URL: http://johannahelenavikner.blogg.se/
Postat av: stina

alltså... hur kan du vara så dum i huvudet att du gör reklam för dig och ditt yrke i 15-åriga flickors bloggar? de är ju som alla vet väldigt lättpåverkade eftersom de är så unga och du har ju inte direkt ett yrke att vara stolt över. fy fan.

2009-09-03 @ 19:28:24
Postat av: Linda

Hejsan.



Jag måste få fråga.. Hur blir man "telefonhora"? Det verkar vara ett intressant och ganska välbetalt jobb. Jag är definitivt intresserad!

2009-09-03 @ 23:04:10
URL: http://hollywooddivan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0