föööörlååååt!!!!!!!!!!!!!

hostar fortfarande upp mina lungor så jag har varken kunnat jobba eller orkat skriva! är så jävla förbannad på min hosta! fatta va stålar jag hade kunnat rulla in om ja bara inte hade hostat så....fuck fuck fuck..... kan ju inte låta som en gris via telefon, måste ju låta lite sexig o erotisk så.. men nej då..inte jag...*suck*..... men kan ju berätta om en bok jag tycker ni läsare kan spana in, jag har redan bestält den. den heter phonephucker o är skriven av en tjej som jobbar med telefonsex o har gjort det länge, så den ska jag begrava mej i när den kommer. kan alltid behöva lite tips o så, aldrig fel.
även om jag inte kan jobba än så ska jag iallafall försöka skriva lite mer. lovar att så fort jag börjar jobba så ska ni få veta allt om vilka torskar jag haft osv. DEAL?!

p
XOXO//STRIPPARELLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0