okej bitches......im bad

hallå alla, hoppas ni kan förlåta mej för att jag inte skrivit mer, men allt har varit lite upp o ned nu, de e slut mellan mej o pundarkillen, o massa skit däremellan kvarstår.
har dock en glad nyhet att komma med. den 26 oktober ska jag till plastikkirurgen för att göra kontroll inför min bröstoperation!!!! whiiieeeeeeeeeeee!!!!! underbart eller hur?
o mitt hor jobb, jodå visst har jag jobbat men inte mycket då ja tvingats att flytta till mamma nu efter separationen. har varit i en sån dålig svacka nu efter allt att jag helt enkelt inte klarat av det.. men nu så ska de nog börja ordna upp sej!
o förresten ska försöka lägga upp fler bilder nu, har ju ingen att ta hänsyn till så ni kan likagärna få veta vem jag är.... stay toon//stripparella

Kommentarer
Postat av: Anonym

woho, äntligen lite uppdatering (: det vill vi ser mer av! gärna bilder också :)

2009-10-03 @ 12:01:26
Postat av: Lisa Ga

Kom igen nu=) Blogga mer!

2009-10-19 @ 17:26:48
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/
Postat av: mjau

eller hur, update tack :D

2009-10-19 @ 23:31:28
Postat av: Matilda Andren

Är det roligt att jobba med det du gör? :D

2009-11-06 @ 20:28:33
URL: http://matildaandren.blogg.se/
Postat av: karro

men nu får du ta o skriva lite annars dissar jag snart din blogg!!!

2009-12-03 @ 18:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0